ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZĄ POLITYKĄ REKLAMACJI i GWARANCJI
1. Jak przebiega ewentualna reklamacja towaru?
W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o kontakt oraz dostarczenie:
- opisu usterki
- numeru seryjnego wadliwych podzespołów
- faktury zakupu
Reklamacji nie trzeba dokonywać u nas, można się także skontaktować bezpośrednio z producentem lub oficjalnym dystrybutorem w Polsce, co przyspieszy proces reklamacyjny.
2. Jak przebiega ewentualna naprawa gwarancyjna?
W przypadku zgłoszenia awarii w ramach gwarancji na urządzenia prosimy o kontakt oraz dostarczenie:
- opisu usterki przez firmę montującą urządzenie
- numer uprawnień i osobę kontaktowa ze strony firmy montującej urządzenie
- numeru seryjnego wadliwych podzespołów
- faktury zakupu
3. Co w przypadku, kiedy przesyłka dotrze uszkodzona?
Przede wszystkim przy odbiorze należy dokładnie sprawdzić stan przesyłki, a w przypadku uszkodzenia spisać z kierowcą protokół szkody. Jeżeli uszkodzenie zostało stwierdzone po odjeździe kierowcy, można próbować skontaktować się z firmą spedycyjną, jednak nie możemy zagwarantować, że taka reklamacja zostanie uznana. Można również skontaktować się z nami, spróbujemy pomóc, jednak bez podpisanego protokołu szkody również nie możemy zagwarantować uznania reklamacji.
Więcej informacji znajdziesz w naszym REGULAMINIE