Polityka gwarancji i reklamacji

ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZĄ POLITYKĄ REKLAMACJI i GWARANCJI

1. Jak przebiega ewentualna reklamacja towaru?

W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o kontakt oraz dostarczenie:

  • opisu usterki
  • numeru seryjnego wadliwych podzespołów
  • faktury zakupu

Reklamacji nie trzeba dokonywać u nas, można się także skontaktować bezpośrednio z producentem lub oficjalnym dystrybutorem w Polsce, co przyspieszy proces reklamacyjny.

2. Jak przebiega ewentualna naprawa gwarancyjna?

W przypadku zgłoszenia awarii w ramach gwarancji na urządzenia prosimy o kontakt oraz dostarczenie:

  • opisu usterki przez firmę montującą urządzenie
  • numer uprawnień i osobę kontaktowa ze strony firmy montującej urządzenie
  • numeru seryjnego wadliwych podzespołów
  • faktury zakupu

3. Co w przypadku, kiedy przesyłka dotrze uszkodzona?

Przede wszystkim przy odbiorze należy dokładnie sprawdzić stan przesyłki, a w przypadku uszkodzenia spisać z kierowcą protokół szkody. Jeżeli uszkodzenie zostało stwierdzone po odjeździe kierowcy, można próbować skontaktować się z firmą spedycyjną, jednak nie możemy zagwarantować, że taka reklamacja zostanie uznana. Można również skontaktować się z nami, spróbujemy pomóc, jednak bez podpisanego protokołu szkody również nie możemy zagwarantować uznania reklamacji.

Więcej informacji znajdziesz w naszym REGULAMINIE